100% חיזוק במלונית/בית החלמה במתנה!

עפר גדנקן No Comments on 100% חיזוק במלונית/בית החלמה במתנה!

סופרב במבצע שמחזק אחרי הלידה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סופרב, יצרנית תוספי התזונה המובילה בישראל, עושה הכל כדי לחזק אתכן לפני ואחרי הלידה, והפעם במבצע משתלם במיוחד:

קונים 2 יחידות פריג'נטלי או מארז 9 חודשים של סופרב, מספרים לסופרב מה עוד מחזק אתכן לפני הלידה,  ויכולים לזכות בפרסים מפנקים:

פרס ראשון – אירוח במלונית או בית החלמה בשווי 4000 ש"ח , ל-3 זוכות

פרס שני – גיפטכארד BUYME BABY בשווי 200 ₪ ל-5 זוכות.

 

הפעילות הייחודית היא עוד דרך של סופרב להעניק ערך מוסף לאימהות לפני ואחרי לידה,  ולאפשר להן ליהנות גם ממוצרים המעניקים את הרכיבים החיוניים לאם ולתינוק, וגם מתקופת החלמה מפנקת אחרי הלידה.

פריג'נטלי הינו המולטי ויטמין (פרנטל) המתקדם ביותר לתקופת טרום ואחרי לידה, ממחקרים עולה כי 90% מהמשתמשות המוצר ממליצות עליו. הפורמולה הייחודית של פריג'נטלי  מכילה 23 רכיבים חיוניים לאם ולתינוק בטבליה אחת בלבד, עפ"י המלצת משרד הבריאות ואיגוד הגינקולוגים הישראלי,  במינונים אופטימליים ובנגזרות הספיגה הטובות ביותר, ביניהם:

  • ברזל עדין שאינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול
  • חומצה פולית בנגזרת פולאט הזמינה יותר לספיגה בגוף
  • יוד במינון המומלץ לנשים הרות

מארז 9 חודשים של סופרב מיועד לנשים לפני לידה ומכיל שני מוצרים מובילים המתאימים מבחינת ההרכב בדיוק לתקופת טרום ההיריון, ההיריון ולאחר הלידה: פריג'נטלי ואומגה DHA תשעה חודשים – מוצר אומגה 3 המכיל 1,000 מ"ג תערובת שמן אצות עשיר בחומצת השומן החיונית DHA, שמן דגים וויטמין  D3 בצורתו הפעילה. מדובר ברכיבים חיוניים להשלמה במהלך תקופת ההיריון וההנקה כאשר השילוב ביניהם יעיל ומספק יתרונות מגוונים.

המבצע ייערך בין התאריכים י״ח בסיוון – כ״ג בתמוז, תש״פ . על מנת להשתתף במבצע יש לרכוש 2 יחידות פריג'נטלי או מארז 9 חודשים ולשמור את החשבונית כהוכחת הקניה,  לספר מה עוד מחזק אתכם לפני לידה במייל: [email protected]  או באתר החברה.

מוצרי פריג'נטלי ומארז 9 חודשים משווקים בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע, בתי המרקחת וקופות החולים.

לייעוץ והדרכה: *2535



0 תגובות